פקיד שומה אילת טלפון שעות קבלה

פקיד שומה אילת טלפון שעות קבלה 

משרדי פקיד שומה אילת רשות המיסים מהווה את הנקודה הדרומית של רשות המיסים . בעמוד זה כל המידע פקיד שומה אילת טלפון שעות קבלה כתובת. החל מיום ראשון, כ”ד תמוז תשפ”א, 4.7.2021 לא תתקיים בימי ראשון קבלת קהל ביחידות רשות המסים, בנוסף לימי שלישי.

פקיד שומה אילת טלפון שעות קבלה 

פקיד שומה אילת טלפון שעות קבלה

טלפון קביעת תור myvisit פקיד שומה אילת טלפון שעות פעילות 

מספר פקיד שומה אילת מספר 50 פקיד. איפה נמצא? מרכז עירוני הקניון האדום אילת עוסק במגוון שירותי מס הכנסה רשות המיסים המעמ והמכס. 

שנת המס 2023 חדשות לבעלי העסקים

ניהול העסק הוא כבר לא רק למכור לקנות או לתת שירות. בשנים האחרונות הפכו היחסים בין העסק לרשות המיסים למורכבים. לצד הגשת דוחות המס לשנת 2022, בעלי העסקים קבלו בשורה חשובה. החל משנת המס 2024 יש לאשר מראש, אצל רשות המיסים, חשבוניות בסכום של 25,000 שח ומעלה. מה יקרה עם חשבונית שלא תקבל מזהה דיגיטלי?. לא ישולם עבורה החזר מס ערך מוסף.

החזרי מענקי קורונה 2022 מי צריך להחזיר כסף למס הכנסה  ? 

במכתב שפרסם סמנכ”ל בכיר ברשות המיסים, שלמה אוחיון. בחוזר הוגדרו מטרת מבצע החזר מענקי קורונה ואוכלוסיית היעד. ממי מס הכנסה מבקש את הכסף בחזרה. ניתן להגיש ערעור על מכתב דרישה להחזר הוצאות. יש לשתף את המייצג שלך ברשות המיסים. שימו לב שלא כל ירידה במחזור העסקים הצדיקה תשלום מענק. התנאי לקבלת הכסף מהמדינה היה :ירידה של 25% לעצמאים עם מחזור נמוך מ-300,000 שח במחזור הדו חודשי לעומת שנים קודמות. בעלי שליטה היו זכאים אם חוו ירידה של 40% .

בירורים מול מס הכנסה לחצו כאן 

כתובת פקיד שומה אילת 

פקש אילת 50 כתובת רחוב הפלמח 1 אילת  מרכז עירוני הקניון האדום מול פארק לוט 

טלפון פקיד שומה אילת 

טלפונים מס הכנסה אילת 08-6365777  מהמרכזיה של מס הכנסה אילת ניתן להגיע ליתר השלוחות בקלות .

שעות קבלה פקיד שומה אילת 

מס הכנסה אילת פותח את שעריו לקבלת קהל מייצגים ואזרחים לטובת שירותי רשות המיסים החל מתאום מס , קבלת החזרי מס הכנסה ובירור זכאות להטבות מס הכנסה . החל מיוני 2021 אין קבלת קהל משרדי מס הכנסה בימי ראשון. 

שעות פתיחה מס הכנסה אילת שעות הבוקר ימים שני רביעי חמישי 08:00  עד 13:00

שעות קבלת קהל מס הכנסה אילת אחרי הצהריים ימי שני ורביעי 15:00  עד 18:00

ימי שלישי פקיד שומה אילת אין קבלת קהל

מודעות גוגל

שירותי מס הכנסה אילת

הסניף מגיש לציבור את מגוון שירותי מס הכנסה בעיר הדרומית .

ניתן לבצע החזרי מס באמצעות פקיד שומה אילת. הביצוע ללא עלות וללא עמלת חברה מקצועית להחזרי מס הכנסה. 

בסניף פועלת חוליה מרכזית חברות לצד חוליה מרכזית עצמאים שמטפלת בנישומים בעיר התיירות של ישראל ובחבל איילות הסמוך. בנוסף פועלת בסניף יחידה על מידע על העלמות מס וכמובן מיסוי מקרקעין באר שבע שלוחה באילת הפקת ניהול ספרים קביעת אחוז ניכוי מס במקור על ידי פקיד שומה ומחלקת תאומי מס. 

בנוסף לשירותי פקיד שומה 50 אילת ניתן להשתמש בשירותי אתר האינטרנט של רשות המיסים. באתר ניתן לקבל שירותים בקליק ולהפיק אישורי מס לעסקים באילת , לבצע תאום מס הכנסה לשנת 2019 לתושבי אילת ולקבל מידע על טבלאות מס הכנסה 2019  לרבות הטבות מס לפי יישובים .

מיידע למייצגים בנושא פקיד שומה אילת טלפון. מתי שעות קבלת קהל. מידע טלפונים ושירותי פקיד שומה אילת. רשימת טלפונים שירותי מס הכנסה באילת פטור מעמ תאום מס הכנסה החזרי מס בפקיד שומה אילת 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *