רשות המיסים מקרקעין נתניה

רשות המיסים מקרקעין נתניה

נתניה היא אולי עיר היהלומים אבל ללא ספק אחת מערי הנדלן המרכזיות של השרון וגוש דן. בעיר ישנה בנייה מתמשכת בכל התחומים , בנייה מסחרית בנתניה ודירות למכירה.  רשות המיסים מקרקעין נתניה שעות קבלת קהל טלפון קביעת תור כתובת.

רשות המיסים מקרקעין נתניה מס הכנסה נתניה טלפון שעות קבלה כתובת הזמנת תור

רשות המיסים מקרקעין נתניה מס הכנסה נתניה טלפון שעות קבלה כתובת הזמנת תור

מיסוי מקרקעין נתניה טלפון

מס הכנסה נתניה טלפון 09-8602525 או 4954*  כתובת רח סמילנסקי 6, נתניה. סימול: 21

מרכז תמיכה מיסוי מקרקעין 

תחום מיסוי מקרקעין וקביעת שומה על נכס הוא אחד המורכבים בתחום המיסוי בישראל שבה לא קיים מס ירושה. ניתן ליצור קשר עם מרכז המידע המקצועי של מיסוי מקרקעין בימים ראשון – חמישי בשעות 8:15-15:30 בטלפון-4954* או 02-5656400 שלוחה 2 או בפקס 076-8090762 או במייל : MASMAK@TAXES.GOV.IL

שעות קבלה מס הכנסה נתניה

החל מיום ראשון, כ”ד תמוז תשפ”א, 4.7.2021 לא תתקיים בימי ראשון קבלת קהל ביחידות רשות המסים, בנוסף לימי שלישי.

שני 08:30 18:00 ( הפסקה באמצע )
שלישי סגור אין קבלת קהל מס הכנסה נתניה
רביעי 08:30 18:00 ( הפסקה באמצע )
חמישי 08:30 13:00
שישי סגור
שבת סגור

שימו לב, עקב מלחמת חרבות ברזל ייתכנו שינויים בשעות פתיחה ופעילות קבלת קהל רשות המיסים.

מס רכישה 2024 הטבלאות החדשות

עם כניסתה לתוקף של שנת המס 2024 צפוי עדכון מדרגות המס על רכישת דירות. המס משולם באמצעות מדרגות וגם גובה הפטור על רכישת דירה יחידה למגורים אמור להתעדכן.

פטור ממס רכישה דירה ראשונה למגורים 

על פי מדרגות מס הכנסה לנושא מס רכישה קיים פטור מלא מתשלום מיסים על רכישת דירת מגורים יחידה עד לסכום של 1.7 מיליון שח. מעל סכום זה קיימות מדרגות על יתרת הסכום ולא מהשקל הראשון.

פטור ממס רכישה דירה שנייה  

בישראל קיים פטור חלקי על מס רכישה דירה שנייה לאור החלטת הממשלה בשל המשבר הכלכלי 2020 וירידת הכנסות הממשלה ממיסים. אחוז המס על דירה להשקעה הוא כיום 5%.

טלפון פקיד שומה מס הכנסה רשות המיסים 

אתר המיסים של ישראל ריכוז שעות עבודה של פקידי מס הכנסה , קביעת תור במס הכנסה מס ערך מוסף ויחידות רשות המיסים. חדשות מס הכנסה מענקים לעצמאים לפי פעימה הגשת בקשה באתר האישי .

החזרי מס נתניה מס שלילי מענק עבודה 

ישנן 2 דרכים לקבל החזר מס לזכאים תושבי נתניה והשרון. הראשונה על ידי חברה מקצועית להחזרי מס שתסייע לכם לרכז את המסמכים ותחשב את גובה ההחזר לו אתם יכולים להיות זכאים. והדרך השנייה היא באמצעות  פגישה אצל פקיד שומה נתניה בשעות הקבלה.

כאשר אנו מבצעים החזר מס עצמי כל הטופסולוגיה היא עלינו הבקרה והמעקב . בעבודה מול חברת החזרי מס בנתניה ישנו תשלום באחוזים כחלק מההחזר ולרוב בדיקת החזרי מתבצעת ללא תשלום וללא התחייבות באמצעות סימולטור מס הכנסה.

להמשך תיאום התור באמצעות יישום myvisit