רישום לקוחות לשירותים מקוונים רשות המסים הנחיות למייצגים

רישום לקוחות לשירותים מקוונים רשות המסים הנחיות למייצגים

מי זוכר הימים בהם מס הכנסה התנהל באמצעות טפסים וניירת אין סופית. היום גם למכשירי הפקסימיליה אין זכר במרבית משרדי פקיד שומה. את מקומן תפסו מערכות מידע מתקדמות המסייעות למס הכנסה לבצע את עבודתו. גם לנישום יש תועלת מובהקת. תשלום המענקים לעצמאים במהירות בזק היא רק דוגמא לכך. בכתבה שלפניכם- רישום לקוחות לשירותים מקוונים רשות המסים הנחיות למייצגים.

פריסת תשלומים ללקוחות ללא אשור פקיד שומה

על מנת להקל על ציבור המייצגים והעסקים, החליט מנהל רשות המסים, מר שי אהרונוביץ’, להודיע על הרחבת האפשרות לביצוע פריסות תשלומים באמצעות מייצגים המקושרים לשע”מ בהרשאה לחיוב חשבון, ללא צורך בקבלת אישור מראש והגעה פיזית למשרדי הרשות.

לפרטים נוספים על אפשרות חלוקת התשלומים 

קבלת שירות מקוון ברשות המסים מותנית ברישום

במהלך הרישום מופק קוד משתמש שישמש לתהליך ההזדהות בכל מערכות האינטרנט של רשות המסים. אבל אם שכחתם קוד משתמש – יש לבחור שחזור קוד משתמש.

אם ברצונך לשנות את פרטי ההתקשרות עמך (דואר אלקטרוני/מספר טלפון נייד) או את הסכמתך לקבלת הודעות מרשות המסים – יש לבחור עדכון פרטי התקשרות והסכמה לקבלת הודעות. לתשומת ליבך! התקשרות באמצעות טלפון נייד מאובטחת יותר.

myvisit איך קובעים תור לפקיד שומה

מספר טלפון תמיכה טכנית רשות המיסים

לתמיכה טלפונית ביישומי רשות המסים:
מרכז המידע של רשות המסים 02-5656400 או 4954*
בימים א’-ה’ בין השעות 8:15 – 15:30
לתמיכה טלפונית בהפעלה ראשונית של הכרטיס החכם בלבד:
(תמיכה בתפעול הכרטיס, תקלות כרטיס, התקנת קורא כרטיסים וכו’)
מוקד המענה הממשלתי המרכזי 1299 (ללא כוכבית)
בימים א’-ה’ בין השעות 08:00 -19:00

צפו בווידאו עם הדרכה למייצג במס הכנסה מס ערך מוסף

מערכת שע”מ היא מערכת מאובטחת, חכמה ומורכבת שמנגישה למייצגים מידע עבור לקוחותיהם. המערכת מאפשרת למייצגים לבצע פעולות בקלות, מונעת עיכובים, בזבוז משאבים, חוסכת זמן יקר ומשמשת כלי חשוב בניהול המשרד ולקוחותיו. שליטה במערכת שע”מ מעלה את רמת השירות ללקוח, מונעת מהמייצג לפנות ישירות למס הכנסה, מקצרת זמני עבודה ומונעת סרבול. בלעדי– הסבר מלא על הגשת דו”ח ללא נייר! הסרטון מערוץ היוטיוב של OS Experts המכללה לתכנון פרישה ופיננסים

לדיגיטליזציה של מערכות המיסוי בישראל ובעולם השלכות המס של הדיגיטציה

למעבר לשירותים דיגיטליים, כמו למשל אתר אישי של מס הכנסה,  יש מגוון רחב של השלכות על המיסוי, המשפיעות על מדיניות המס ועל ניהול המיסים בשניהם. ברמה המקומית והבינלאומית. הטכנולוגיה מציעה כלים חדשים ומציגה אתגרים חדשים. כתוצאה מכך, השלכות מדיניות המס.

דיגיטציה עמדה במרכז הדיון העולמי האחרון בשאלה אם חוקי המס הבינלאומיים ממשיכים או לא להיות ‘כשיר למטרה’ בסביבה משתנה יותר ויותר השפעות אחרות של הדיגיטציה על המיסוי.

השפעה על מיסוי בינלאומי ומערכות המס בישראל 

מעבר לכללי המס הבינלאומיים, אלמנטים אחרים של מערכת המס המודרנית מעוצבים על ידי ההשפעות הטרנספורמטיביות של לדיגיטליזציה.

היא זו שמביאה הזדמנויות ואתגרים כאחד. החל מתכנון מערכת המס ועד לניהול מס. ההתפתחויות הרלוונטיות כוללות את עליית המודלים העסקיים. לצד גידול בעסקאות peer-to-peer (P2P) אחרות, פיתוח טכנולוגיות כגון blockchain וצמיחה.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *