מענק עבודה נדרשת ביטוח לאומי

מענק עבודה נדרשת ביטוח לאומי תנאים

מענק עבודה נדרשת ביטוח לאומי

מענק עבודה נדרשת משולם לחיילים משוחררים המועסקים לפחות 6 חודשים באחת מהעבודה המוגדרות בחוק הביטוח הלאומי כמזכות בקבלת מענק עבודה נדרשת ביטוח לאומי

חייל/ת משוחררים שימו לב – עבודה פקידות נדרשת אינה מזכה בקבלת על עבודה לאחר הצבא , חבל מדובר בסכום כסף גדול  

"<yoastmark

כמה זה מענק עבודה 2020

החל ב- 01.01.2019 סכום המענק המלא למי שהשלים תקופת עבודה המזכה במענק בינואר 2018 ואילך – 9,695 ש”ח מענק חלקי בחקלאות חייל משוחרר שעבד בחקלאות 4 חודשים בלבד, יקבל מענק חלקי – 6,463 ש”ח מתאריך ב- 01.01.2019.

 אחרי הצבא מי זכאי לקבלת מענק עבודה אחרי השחרור 

חיילים משוחררים שסיימו שירות חובה או שירות לאומי של 24 חודש או בנות שסיימו לפחות 6 חודשי שירות לאומי וסיימו אותו בשל נישואין. עבדו במשך 6 חודשים לפחות בעבודה נדרשת. מה קורה אם לא עבדנו חצי שנה ?  אז במקרה כזה יקבלו זכאות למענק חלקי .

טפסים נדרשים לקבלת המענק מביטוח לאומי

חיילים משוחררים זכאים להטבות מס ולכן כדאי להם לעבוד ולהרוויח כסף נטו ונצל הטבות מס לחיילים על פי פקודת מס הכנסה. את ההטבות ניתן לממש באמצעות אישור פקיד שומה. 

על מנת לקבל את המענק מביטוח לאומי יש להגיש את טופס התביעה יחד צילום תעודת השחרור מצה”ל, או מסמך אחר מהצבא, המעיד על תאריך שחרור משירות חובה. אישור מאגודה מורשה שהפנתה להתנדבות לשירות לאומי, בציון תאריכי תחילת השירות וסיומו. וכמובן לצרף אישור/י המעביד/ים בדבר מקום העבודה המפעל/החברה וסוג העבודה שביצעת, יש לציין את תקופת העבודה למענק , מספר ימי עבודה והשכר לכל חודש בנפרד  ,לפחות שישה חודשים מלאים.

בסוף העמוד מוצגת רשימה לדוגמא של עבודות המזכות במענק עבודה נדרשת

במפעלי תעשייה ובתי מלאכה הלבשה עבודות בלתי מקצוע מפעלי הייטק תחנות דלק ענפים נוספים למעט עבודות פקידות
ריתוךכרסום

חשמלאות

מכונאות

משחיזנות

מכשירנות

 

עבודה כחייטיםתופרים , גזרנים , תפירת עור כל העבודות הבלתי מקצועיות במפעלי טקסטיל ומלאכה מפעלי הייטק המוגדרים מוכרים כבתי מלאכה כל העבודות בתחנת דלק מזכות בקבלת מענק על עבודה נדרשת מלונאותחקלאות

סיעוד

אבטחה

שמירה

חדרנות

בל בוי

 

אישור ניהול ספרים  | רשות המיסים בדיקת ביטוחים | האתר של ד”ר גיא בכור GPLANET