מוקד בירורים מס הכנסה שלילי

לקראת סוף שנת המס 2023 גולשים רבים פונים אל מוקד בירורים מס הכנסה שלילי על מנת לוודא שנצלו את מלוא הזכאות להחזר מס שלילי מענק עבודה . בכתבה זו מדריך כיתד לפנות ולממש זכויות החזרי מס שלילי.

בשנת 2011 חנכה רשות המיסים מוקד טלפוני חדש ומשוכלל לתמיכה במגוון תחומי העיסוק של מס הכנסה , מס ערך מוסף ומידע לציבור בנושא מס הכנסה שלילי מענק עבודה והחזרי מס לשכירים.

בימים אלו , אזרחים המעוניינים לקבל מענה קולי לבירורים בנושא מס הכנסה שלילי יכולים להתקשר למוקד מס הכנסה על מנת לקבל פרטים בנושא.

מה חדש בנושא מענקי עבודה בשנת 2023 בכמה גדל המענק מי זכאי לתוספת?. 

הממשלה אישרה את הגדלת מענק העבודה לאבות. כיום, אימהות עובדות או עצמאיות זכאיות למענק עבודה הגדול ב-50% ממענק העבודה שניתן לאבות עובדים או עצמאיים. בהתאם להצעה שאושרה, מענק העבודה של אבות יושווה לזה של אימהות משנת 2023 ואילך. בקשות למענק עבודה לשנת 2023 יוגשו החל משנת 2024.

איך יודעים והיכן מקבלים תשובות בנושא מוקד בירורים מס הכנסה שלילי

ניתן לפנות למוקד לקבלת תמיכה בימים א’ – ה’ , בין השעות 8:15 – 16:00 באמצעות מספרי הטלפון: 4954* או (*מסים), 1-222-4954, 02-5656400. או באמצעות דוא”ל: mokedreshut@shaam.gov.il

לבירורים בנושא מענק עבודה מס הכנסה שלילי יש להקיש את הספרה 1 בתחילת השיחה של המענה הקולי האוטומטי.

מוקד בירורים מס הכנסה שלילי כל המידע בירור זכאות על מס הכנסה שלילי מס הכנסה שלילי בדיקת מצב תביעה למענק עבודה 2023 החזרי מס הכנסה לשכירים ועצמאים בירור חינם.

איתור כספים אבודים לא רק מס שלילי 

אזרחים המחפשים הכנסה נוספת או מקורות כספיים יכולים להיעזר בשירות איתור כספים אבודים באמצעות הר הכסף הר הביטוח וכספים אבודים בתכניות חיסכון בבנקים.

בירור כספים אבודים היא פעולה הכרחית לכל אזרח במדינת ישראל. חוסכים צעירים יכולים לגלות קופות גמל ישנות שהורים חסכו להם או אפילו הסבא והסבתא בתור מתנת בר מווה או בת מצווה.

באמצעות האתר ניתן לרכוש שירותי בירור הר הכסף שירות איתור ירושות שלרוב מניב כספים פטורים ממס הכנסה ואינו מתנגש עם תשלומי מס הכנסה שלילי.