מבקר המדינה החזרי מס : זה הזמן לבדוק מה מגיע לך! ללא עמלות

מבקר המדינה החזרי מס : זה הזמן לבדוק מה מגיע לך! ללא עמלות

בעקבות פניה של מבקר המדינה בנושא מימוש זכויות של אזרחים לקבלת החזרי מס הכנסה, החלה רשות המיסים בצעד מבורך של החזרי מס יזומים. האם מגיע לי החזרים ממס הכנסה? אתר המיסים הישראלי מציג את כל הדרכים לקבלת כסף ממס הכנסה ישירות לחשבון הבנק. מבקר המדינה החזרי מס : זה הזמן לבדוק מה מגיע לך!

מבקר המדינה החזרי מס

מבקר המדינה החזרי מס

מיצוי הטבות מס ברשות המיסים הודות לדוח מבקר המדינה 

בתודעה הקולקטיבית של אזרחים במדינת ישראל אנחנו צריכים לרדוף אחר החזרים, מענק לחשבון הבנק, ביטוח לאומי ומס הכנסה. המציאות משתנה עם יישום המלצות המבקר.

76% מהליקויים שצוינו בדוח הקודם, לא תוקנו או תוקנו במידה מועטה.

1 מיליארד ש”ח שצוינו בדוח הקודם, לא תוקנו או תוקנו במידה מועטה.

3.6 מיליארד ש”ח אומדן המיסים העודפים ששילמו אזרחים שאינם חייבים בהגשת דוח שנתי, בכ-2 מיליון מקרים,
בשנים 2016 – 2019.

שצוינו בדוח הקודם, לא תוקנו או תוקנו במידה מועטה. אומדן המיסים העודפים המשולם ביתר מדי שנה על ידי הציבור. מיעוטם מגיש דוח להחזר המס ששולם ביתר. אומדן המיסים העודפים ששילמו אזרחים שאינם חייבים בהגשת דוח שנתי, בכ-2 מיליון מקרים, בשנים 2016 – 2019.

הטבות מס לשכירים החזרים חינם באתר רשות המיסים

ישנן שלושה תחומי מס בהם רשות המיסים פנתה לאזרחים על מנת לבצע החזר מס חינם.

1 מיצוי הטבות המס הכרוכות בהפקדה לחיסכון הפנסיוני בעיקר עצמאים או שכירים המפקידים לפי סעיף 47ב 2

2 איתור אזרחים בעלי יתרות זכות במס הכנסה

 3 הטיפול ביתרות זכות של זכאים למענק עבודה – אלפי זכאים טרם קבלו את הכסף. לכן מומלץ לבצע בירור זכאות למענק עבודה מס שלילי באמצעות אתר רשות המיסים ולאחר מכן להגיש תביעה ולברר סטטוס טיפול בזכאות למענק לחשבון הבנק.

ניתן לבצע החזרי מס ישירות באתר רשות המיסים, ללא תשלום וללא עמלות. עבור חלק לא מבוטל מהמקרים. במקביל פנתה רשות המיסים לפלחי אוכלוסיות על מנת לקבל מענק החזר מס ישירות לחשבון הבנק. אז מקבלים בחזרה כסף ממס הכנסה ? ראו קישור בסוף העמוד.

סרטון הסבר על החזרי מס מטעם משרד מבקר המדינה

צפו בווידאו כולנו משלמים מיסים (אנחנו מקווים, כן?). אבל ידעתם שאנחנו משלמים מילארד ש”ח מיסים עודפים בשנה? וכמה מיליוני ש”ח לא חולקו לאזרחים במענקים בשל חשבון בנק לא מעודכן? איפה הכסף? צפו וגלו מה קורה עם הכסף שלכם. בסוף העמוד קישור לאתר החזרי מס חינם של מס הכנסה.

החזרי מס חינם מס הכנסה לאתר ההחזרים 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *