חיסכון פיננסי בחברת ביטוח

חיסכון פיננסי בחברת ביטוח הוא למעשה חיסכון , לרוב ללא עלות ביטוח , והוא מהווה תחליף או השלמה לחיסכון בבנק . בסביבת הריבית הנמוכה בישראל ובעולם הוא משווק כתחליף לפיקדון בנקאי או השקעה בקרן נאמנות.


 

את הכסף הלקוח בתוכנית חיסכון פיננסי בחברת ביטוח יכול הלקוח להשקיע במסלולי ההשקעה של חברת הביטוח וזו תנהל לו את הכסף תמורת דמי ניהול מהחיסכון המצטבר. חברות הביטוח שממילא מנהלות מליארדי שקלים במסלולי ההשקעה מעודדות מכירות של חיסכון פיננסי בחברת ביטוח באמצעות סוכני ביטוח ובדומה לבנקים אף העניקו לתוכניות שמות הולמים.

למי כדאי להשקיע בפוליסות חיסכון פיננסי בחברת ביטוח

בעיקר למי שרוצה לגוון את תיק ההשקעות, להינות מניהול השקעות של חברת ביטוח , לגוון בין מסלולי השקעה ולהינות מיתרונות של השקעה המפוקחת על ידי המפקח על הביטוח. הפקדת חיסכון בפרמיה שוטפת כחלק ממדיניות חיסכון כוללת של תא כלכלי מאפשרת גיוון במסלולי השקעה ובאפשרות לתשואה עודפת על פני חיסכון באמצעות פקמ. רווחי ההשקעה בתוכנית חיסכון פיננסי בחברת ביטוח חייבים במס רווחי הון.  

חיסכון פיננסי בחברת ביטוח – יתרונות בולטים

מגוון מסלולי השקעה ואפשרות לחלוקה הכסף לפי פרופיל הסיכון שבחר המשקיע

בסכומי צבירה עלות ניהול הכסף יורדת בהתאם ליכולת הלקוח להמתקח על דמי ניהול

מדובר בפוליסות גמישות , ללא קנסות על פדיון מוקדם עם אפשרות להקדה שוטפת

חיסכון פיננסי בחברת ביטוח – חסרונות בולטים

כספי החיסכון בתוכניות חיסכון פיננסי בחברת ביטוח – יתרונות בולטים אינם מבטיחים תשואה ואינם מוגנים מפני ירידות שערים בשוק ההון.

הכספים אינם נזילים מהיום למחר אלא תוך מספר ימים בלבד בהתאם למדיניות חברת הביטוח , אלו אגב משתדלות לתת מענה מהיר על מנת להתחרות עם הבנקים

 

הלוואת ישראל | אתר הבנקים של ישראל | יועץ משכנתא מומלץ | אתר הפנסיה של ישראל | בדיקת ביטוחים 

אתר הכלכלן החזרי מס הנו אתר בבעלות פרטית. החומרים באתר , לרבות עמוד זה העוסק בתוכניות חיסכון פיננסי בחברת ביטוח אינו מהווה המלצה להשקעה או לרכישת חיסכון פיננסי בחברת ביטוח מבלי לבצע ייעוץ המתחשב בצרכיו הפרטניים של כל אדם ועל פי כל חוק