מענק לעצמאים אוגוסט 2020 נפתחה האפשרות להגשת בקשות

מענק לעצמאים אוגוסט 2020 נפתחה האפשרות להגשת בקשות

זה כנראה הולך להיות נוהל לטווח ארוך. מדי חודשיים משלמת רשות המיסים את המענק הדו חודשי לעצמאים, מענק לעסקים קטנים ואת המענק לשכירים בעלי שליטה. זה הזמן להגיש את הבקשה לקבלת תשלום מענק לעצמאים אוגוסט 2020 נפתחה האפשרות להגשת בקשות

מענק לעצמאים אוגוסט 2020 נפתחה האפשרות להגשת בקשות

מענק לעצמאים אוגוסט 2020 נפתחה האפשרות להגשת בקשות

מי זכאי לקבל וכמה כסף נקבל במסגרת רשת בטחון סוציאלית לעצמאים

גובה המענק כגובה הפגיעה בעסקים לעומת שנת המס הקודמת או לעומת שנת המס 2018 שרוב בעצמאים והחברות כבר הגישו דוחות שנתיים עבורה. חלק מהחברות טרם הגישו דוחות שנתיים לשנת 2019 אבל מי שדווח באופן תקין, שלם מקדמות מס, מקדמות ביטוח לאומי והפריש למעמ לא צפוי להתקל בבעיות בדרך לקבלת הכסף לחשבון הבנק שלו. בדומה למענק 750 שקל גם כאן הכסף נכנס בזמן.

עד 15000 שקל בקיזוז מקדמות המענק הקודם

המענק מגיע עד ל 7500 שח לכל חודש. אבל הוא לא מגיע ל 15,000 שח בפעימה הנוכחית ערב ראש השנה ושלהי שנת המס. שכן מהפעימה הנוכחית מקוזזת המקדמה של החודשים הקודמים.  סכום המענק יהיה 70% מההכנסה החייבת הממוצעת לחודש, בשנים 2018 או 2019,לפי הגבוה בהם, כפול 2 (עבור 2 חודשים של תקופת הזכאות).

מי שלא יגיש את הבקשה עד 15/12/2020 לא יקבל את התמיכה הממשלתית לעצמאים ועסקים.

עסקים פחות מ 300,000 הכנסה בשנים קודמות

 100 אלף מחזור שנתי – 3,000 שקל

100-200 אלף מחזור שנתי – 4,000 שקל

200-300 אלף מחזור שנתי – 6,000 שקל

 

מה עוד חשוב לדעת על הכסף לעצמאים מהמדינה

המענק מותנה בהגשת תביעה באזור האישי של מס הכנסה. יש לבצע רישום תקין ולשמור שם משתמש וסיסמא
מענק יולי אוגוסט רשת בטחון כלכלית לעצמאים אינו חייב בתשלום מס ערך מוסף או דמי ביטוח לאומי אך יש להוציא קבלה עם מעמ אפס
עצמאים המתקשים בהגשת תביעה יכולים להיעזר במייצג להגשת הבקשה או באמצעות מומחי האינטרנט של האתר במסגרת שירות ביצוע פעולות באתרי הממשלה

החזרי מס לעצמאים מקדמות ביטוח לאומי ומס הכנסה 

ניתן להגיש בקשה למס הכנסה לקבל החזר של מקדמות ינואר פברואר במידה והעסק מציג הפסד ולא יצטרך לשלם את הכסף מחדש בדוח השנתי של 2020. במקרה כזה יש להתייעץ עם יועץ פיננסי מומחה לתכנון כלכלי לעסקים. ניתן לרכוש מהאתר שלנו חבילת שירותי הכוללת ייעוץ עסקי וכלכלי לעסקים לרבות מימוש זכויות והטבות של משרד הכלכלה לעסקים והעברת העסק לפלטפורמה דיגיטלית. השאירו פרטים.

המידע שמסר על ידי הפונה לא ישמש כמאגר מידע והפרטים לא יועברו לצדדים שלישיים. הפונה נותן הסכמתו לאתר לקבלת מייל חוזר ומשלוח מידע או פרסומים בנושאים הקשורים . מתן השירות בכפוף לזמינות כח האדם ואילוצים טכניים. האתר נמצא בבעלות פרטים ומציע שירותים בתשלום המתבצע רק לאחר ביצוע הפעילות במלואה.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *