מינויים חדשים רשות המסים: שלושה בכירים מונו לסמנכ”ל

מינויים חדשים רשות המסים: שלושה בכירים מונו לסמנכ”ל

ערב ראש השנה ציינו ברשות המיסים שלושה מינויים בכירים. מנהל הרשות, ערן יעקב, הודיע היום על מינויים חדשים בהנהלה הבכירה הארגון. חדשות מס הכנסה, מידע למייצגים בנושא מינויים חדשים רשות המסים: שלושה בכירים מונו לסמנכ”ל.

אתי גבאי-מורלי מונתה לתפקיד סמנכ”לית בכירה הון אנושי

גבאי-מורלי שימשה בשלוש השנים האחרונות סגנית בכירה לממונה על השכר במשרד האוצר והייתה אחראית במסגרת תפקידה על נושאי מדיניות המאקרו בשירות הציבורי. גבאי -מורלי הצטרפה לאגף השכר בשנת 2005 ומילאה במהלך השנים שורת תפקידים בכירים בתחומי החקירות, האכיפה והסכמי העבודה. גבאי- מורלי הינה בעלת תואר ראשון בהצטיינות בכלכלה ומנהל עסקים ותואר שני בהצטיינות במנהל עסקים, שניהם של האוניברסיטה העברית בירושלים.

עוד באתר- איך קובעים תור אצל פקיד שומה?

רו”ח ורד חדד – עורקבי סמנכ”לית בכירה חקירות ומודיעין לאחר

ששימשה בשלוש השנים האחרונות סמנכ”לית בכירה מס הכנסה מונתה לתפקיד סמנכ”לית בכירה חקירות ומודיעין לאחר שבשמונת החודשים האחרונים שימשה כמ”מ סמנכ”ל חקירות ומודיעין, בנוסף על תפקידה. במהלך תקופה זו מובילה חדד- עורקבי תפיסת הפעלה חדשה של חטיבת החקירות תוך שימוש גובר באמצעים טכנולוגים הבאה לידי ביטוי, בין היתר, בחקירות האחרונות שמנהלת הרשות כנגד חשודים באי דווח על עסקאות במטבעות וירטואליים בהיקף של מיליוני ₪, שרשרת חקירות נגד בעלי שליטה בחשד שמשכו כספים מהחברות בשליטתם ולא דווחו על כך וכנגד מיצגיהם בחשד שסייעו בידם. וכן, בפעילות תוך שיתוף פעולה עם גופי אכיפה נוספים בהתמודדות עם הפשיעה הגואה במגזר הערבי.

רו”ח רובי בוטבול מונה לסמנכ”ל בכיר מס הכנסה

הוא מחליף בתפקיד את ורד חדד- עורקבי. בוטבול שימש עד למינויו כפקיד שומה עפולה, לפני כן שימש במשך כשלוש וחצי שנים כסגן פקיד שומה גוש דן ובמשך חמש שנים כיועץ בכיר למנהל רשות המסים. במסגרת תפקידו זה ריכז שורת ועדות מקצועיות, לרבות הוועדה למיסוי חברות הארנק. בוטבול הינו בעל תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות מאוניברסיטת בר אילן ותואר ראשון במשפטים.

חדשות מס הכנסה מידע למייצגים, מחשבון ביטוח לאומי, סימולטור מס הכנסה. טבלאות מס שולי להורדה באתר חדשות המיסים של ישראל.

כמה נקודות זיכוי מגיע להורים עם ילדים בני 6-12

ממשלת ישראל אישרה היום את הצעת שר האוצר להארכת תוקפה של הטבת המס המעניקה נקודת זיכוי נוספת להורים לילדים בגילאים 6 – 12 עד סוף שנת 2023. הטבת המס ניתנה עבור שנת 2022, במסגרת מאמצי הממשלה להתמודד עם עליית יוקר המחייה. בעקבות הקדמת הבחירות הוארך תוקפה של ההטבה עד סוף פברואר 2023. הצעת החוק הנוכחית מאריכה את תוקף ההטבה עד סוף שנת 2023, אולם נקבע בה כי אם עד יום ה-31 במאי 2023 לא תאשר הכנסת תקציב מדינה חדש, יפוג תוקפה של ההטבה ביום זה.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *