טופס 161 שווה לך המון כסף ! החזרי מס מטופס 161

טופס 161 שווה לך המון כסף 


החזרי מס מטופס 161 כן  – יש גבר כזה והוא שווה המון כסף

טופס 161 מייצג אירוע מס גדול בעת עזיבת עבודה. באמצעות הטופס מדווח המעסיק על גובה המענק שקבל העובד בעת עזיבת העבודה , את מספר השנים שעבד אצל המעסיק ובנוסף את גובה הפטור על מענק הפרישה בגין שנות עבודתו אצל המעסיק.

ים של כסף ים שלעובדות ובכולן מתחבאות הטבות מס שהעובד לא מכיר , המעיק לא שמע  , וחשב השכר אם יודע  , לא תמיד יטרח לספר. עובדה טופס 161 שווה לך המון כסף !

אם עזבתם עבודה ב 6 שנים האחרונות דעו לכם שבכל אירוע מס מתחבאות הטבות מס , פנו כעת לאתר הכלכלן וקבלו מאיתנו בדיקה ראשונית לזכאות להחזרי מס .

החזרי מס הכנסה לשכירים

בדיקת החזרי מס ללא התחייבות

אומדן שווי הטבות המס

הצעת המחיר אטרקטיבית להחזרי  מס הכנסה

טופס 161 שחרור פיצויים ממעסיק

כיום שחרור פיצויים מהמעסיק ומכתב לקופת הגמל או לביטוח מנהלים קרן פנסיה נעשה באמצעות טופס 161 אותו מעביר המעסיק לעובד עם סיום יחסי העבודה . בטופס מפרט המעסיק את הכספים שמגיעים לעובד עבור רכיב פיצויים בלבד.

עובדים רבים שחררו כספי פיצויים פטורים באמצעות הטופס אך לא את כספי התגמולים ולכן נוצרו כספים אבודים רבים בחברות ביטוח גמל פנסיה .

טופס 161 להורדה

מעמוד זה ניתן להוריד את טופס 161 למחשב . את הטופס ניתן להדפיס ולחשב פיצויים פטורים ממס הכנסה עוד לפני גיל הפנסיה וחישוב תקנה 190 המקנה פטור ממס על פיצויים כנגד ויתור על פטור ממס על הפנסיה החודשית .

טופס 161 א פיצויים הודעת עובד על פרישה מעבודה

https://infotax.co.il


יועץ אובייקטיבי למימון וחישוב כדאיות לבתי אבות |  איתור כספים אבודים  תכנון פיננסי למבוגרים | avot.wesave.info c,h בתי אבות