הממשלה תקדים תשלומים לספקים בקו העימות

הממשלה תקדים תשלומים לספקים בקו העימות

החשב הכללי הורה על הקדמת תשלומים לספקים בטווח של עד 80 ק”מ. לאחר שנת מדבר כלכלי נחתה על יישובי הדרום מערכה נוספת של נזקים כלכליים כבדים. כעת בהוראת החשב הכללי הוחלט על הממשלה תקדים תשלומים לספקים בקו העימות.

הממשלה תקדים תשלומים לספקים בקו העימות

הממשלה תקדים תשלומים לספקים בקו העימות

יותר מהר משוטף 30 פלוס

לאור המצב הביטחוני וההכרזה על מצב מיוחד בעורף, הנחה החשב הכללי יהלי רוטנברג, את חשבי משרדי הממשלה להקדים ולשלם לספקים ולרשויות בטווח של עד 80 ק”מ מרצועת עזה את התשלומים המגיעים להם באופן מידי וללא תלות בימי האשראי.

עוד באתר – מס רכוש וקרן פיצויים

בהוראת חשכ”ל הספקים יקבלו את התשלום מוקדם יותר

יש להדגיש כי בשלב זה עבודת האגף מתקיימת כבשגרה. האגף ערוך להפעיל את כל המערכות הכספיות ולשמור על רציפות תפקודית בכל משרדי הממשלה, ובעל יכולת לעמוד בכל תרחיש קיצון פיננסי עם מקורות נזילות זמינות בהיקף גבוה.

החשב הכללי, יהלי רוטנברג: “לאורך השנים הכלכלה הישראלית מפגינה חוסן יוצא דופן והתאוששות מהירה מסבבי לחימה וזעזועים נוספים. יש לזכור כי המשק הישראלי הינו בעל מאפיינים כלכליים בסיסיים חזקים המאפשרים גמישות פיננסית ויכולת להתמודד גם עם תרחישים חמורים. אנו עוקבים אחר ההתפתחויות, וערוכים לתת מענה רחב ומהיר לכל תרחיש ככול שנדרש”.

הקלות נוספות על רקע המשבר הכלכלי החלטות חשכ”ל

החשב הכללי מודיע על הקלות בתנאי ההלוואות בקרן ההלוואות בערבות מדינה להתמודדות עם משבר הכלכלי.

במטרה להעניק סיוע תזרימי נוסף לעסקים, פרסם אמש (ב’) החשב הכללי הודעה לבנקים במסגרתה הודיע על מתן אפשרות להארכה של תקופת החזר הלוואה וחידד את ההוראות בדבר מתן תקופת גרייס נוספת.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *