הדפסת אישורים מס הכנסה

הדפסת אישורים מס הכנסה באתר רשות המיסים  ניקוי במקור ניהול ספרים

הדפסת אישורים מס הכנסה באתר רשות המיסים  

אתר מס הכנסה מאפשר להדפיס אישורים מיידים מתוך אתר מס הכנסה ( באתר רשות המיסים של ישראל ). האפשרות לבצע הדפסת אישורים מס הכנסה הדפסת אישור ניכוי מס במקור ואישור ניהול ספרים מאתר מס הכנסה מאפשר לנהל משק תשלומים וגביית מס יעילה יותר מאשר בעולם של ניירת והוא חלק מהנגשה של מידע באמצעות הרשת .

למה צריך לשלם מס ניכוי במקור?

חובת הניכוי במקור מתשלומים בעד שירותים או נכסים הינה בהתאם לצו מס הכנסה (קביעת תשלומים בעד שירותים או נכסים כהכנסה), תשל”ז – 1977 ותקנות מס הכנסה (ניכוי מתשלומים בעד שירותים או נכסים), תשל”ז 1977. 

עוד באתר איך קובעים תור לפקיד שומה במס הכנסה

 הסבר על ניכוי מס במקור הדפסת אישורים מס הכנסה

 אישור ניכוי מס במקור מגדיר את הסכום שיש לנכות מסכום התשלום לספק. באמצעות ניכוי מס במקור מועברים באופן מידי סכומים למס הכנסה מבלי שרשויות המס וקופת המדינה ימתינו לדוחות רווח והפסד של העסקים.  על פי תקנות מס הכנסה לדוגמא אם יש לזכות ספק סכום של 10000ש”ח ושיעור ניכוי מס במקור שלו הוא 2% , אזי הלקוח שמשלם ייגבה 200 שקלים ויעביר אותן באופן מידי לרשויות מס הכנסה .

מי אחראי להגיש את האישורים ללקוח? 

תקנות רשות המיסים ברורות. כשאר אתם לקוחות שמקבלים חשבונית לתשלום, עליכם לברר בעצמכם את חבות המס במקור לצד קיום אישור ניהול ספרים. נכון, זה נח ופשוט כאשר הספק מוסר לנו, יחד עם החשבונית את האישור. אולם התקנות מנחות את המשלמים להיכנס למערכת אישורי המס. יש להקיש את החפ של מפיק החשבונית ולוודא את אחוזי המס ותקינות ניהול הספרים. 

 

לחץ להדפסת אישור ניהול ספרים וניכוי מס במקור