הארכת תוקף תו נכה משרד התחבורה

הארכת תוקף תו נכה משרד התחבורה

שנת 2020 ומשבר הקורונה מביאה את משרדי הממשלה להחיל תקנות שהציבור אינו רגיל אליהן ונועדו לאפשר למערכות להמשיך לפעול לאור השיתוק במשק ומשרדי הממשלה הודיע שר התחבורה על הארכת תוקף תו נכה בחודשיים נוספים.

הארכת תוקף תו נכה משרד התחבורה

הארכת תוקף תו נכה משרד התחבורה

לכמה זמן תקף תו נכה 

שר התחבורה אישר הנחיות לפיהן כל תגי החנייה לנכה שתוקפם פג בין התאריכים 20.03.2020 ועד ה-10.05.2020 יוארכו אוטומטית ב-60 ימים. ההארכה תקפה מהיום בו פג תוקף התג, לדוגמה: אם פג תוקף התג בתאריך 10.05.2020, יוארך תוקף התג עד לתאריך 10.07.2020. הנחייה זו רלוונטית לכל סוגי התגים, הארכה נוספת תיבחן בהתאם לתקנות החרום ומן הסתם לאור הנחיות משרד הבריאות .

הגשת בקש לחידוש תו נכה אתר משרד התחבורה

.באתר משרד התחבורה עדיים ניתן להגיש בקשה לחידוש תו נכה אך כעת לא ברור מה תהיה מהירות תגובה לש משרד התחבורה. מה שברור שהארכת תוקף תו נכה היא הקלה משמעותית על מי שממילא מתקשים ונדרשים לסיוע.

ביטוח רכב לפי קילומטראז

בשעה שרכבים רבים אינם גומאים קילומטרים כמו בשגרה זה הזמן להיזכר באפשרות לרכוש פוליסת ביטוח רכב בו המחיר מושפע ממספר הקילומטרים שהרבב נוסע ולפי היסטוריית הנהג. בשנים האחרונות חברות ביטוח מציעות פוליסות בשיטת ביטוח לפי קילומטר בפועל . האם משתלם לכולם ? כעת שיש יותר זמן בבית ופחות זמן על הכביש שווה בהחלט לבדוק ברמה אישית האם ביטוח זה משתלם. ניתן לבצע השוואת מחיר על ידי בדיקת החברות לביטוח דיגטלי.

תור לשירות משרד התחבורה 

נזכיר רק כי לפני משבר הקורונה וכניסה לבידוד וחלת השיק משרד התחבורה קמפיין ובו הודיע לציבור כי הפנייה לסניפי משרד התחבורה תהיה רק עם תור שנקבע מראש באינטרנט. כיום ניצב המשרד בפני אתגר נוסף – העברת השירות לאזרח באמצעות האינטרנט.

מוקד משרד תחבורה טלפון  5678* ימים א-ה בשעות 8:00 עד 19:00. המוקד נותן מענה  בנושא רישיונות רכב, רישיונות נהיגה, תג חנייה לנכה ושאר שירותי משרד התחבורה.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *