בירור פניות רשות המיסים תשובה אונליין

בירור פניות רשות המיסים תשובה אונליין

השנה האחרונה האיצה את המעבר לפניות דיגיטליות גם לרשות המיסים מס הכנסה, בשלל תחומים בהם נהוג היה בעבר להגיע לפקיד שומה אזורי. לאחר הגשת הפניה באזור האישי או מערכת פניות הציבור, ניתן לבצע בירור פניות רשות המיסים תשובה אונליין.

בירור פניות רשות המיסים תשובה אונליין

בירור פניות רשות המיסים תשובה אונליין

האם טפלו בפניה שלי ברשות המיסים 

מערכת פניות הציבור של מס הכנסה ורשות המיסים מאפשרת לנו לקבל עדכון על סטטוס פניה במגוון נושאים. כל מי שבצע פניה לאחת מיחידות מס הכנסה באמצעות מערכת פניות הציבור- מפ”ל, יוכל לברר את מצב הטיפול בה. החל מאישורי מס, תאום מס הכנסה באינטרנט וכמובן החזרי מס הכנסה. להבדיל מהאזור האישי של רשות המיסים, כאן ההזדהות היא ונוחה יותר.

סטטוס פניה מס שלילי ואישורי מס 

חטיבת שירות הלקוחות ברשות המסים בישראל , מאפשרת קבלת מידע אישי באמצעות מערכת אוטומטית לבירור מצב הטיפול בפנייתך.
לצורך בירור מצב הטיפול בפנייתך יש להקיש את הנתונים הבאים ב 2 השדות במסך:

הקלידו  את מספר הפנייה שנתקבל אצלך בכתובת הדואר אלקטרוני שמסרת

את הכתובת הדואר האלקטרוני כפי שהקלדת בפנייתך.

איך אפשר לברר מספר פניה למס הכנסה 

כאשר אנו מבצעים פניה דיגיטלית (מקוונת) למס הכנסה באמצעות מערכת פניות הציבור, והפניה מתקבלת במחשבי רשות המיסים, האזרח מקבל תשובה מיידית ממערכות ממרכז המידע של רשות המיסים.

ההודעה נשלחת על ידי חטיבת שירות לקוחות רשות המסים. אנו ממליצים להשתמש בשירות זה. הוא קל, הוא נח והוא בעיקר מאפשר לאזרח להתעדכן בקלות בתהליכי העבודה האישיים שלו מול רשויות המיסוי בישראל בעידן של דיגיטל. 

סטטוס פניה לרשות מסיים אישורי מס תאום מס הכנסה

סטטוס פניה לרשות מסיים אישורי מס תאום מס הכנסה

 

 

כתבה עם הסבר על פניה באינטרנט לרשות המסים בישראל לשם קבלת אישורי מס, תאום מס הכנסה באינטרנט, פטור ממס הכנסה. לפרטים נוספים ניתן לפנות בטלפון נתב השיחות של רשות המסים בישראל *9848 או 074-7619848.

אתר המיסים של ישראל טלפון פקיד שומה ברחבי הארץ, שעות פתיחה סניפי מס הכנסה, קביעת תור לפגישות במשרדי מס הכנסה, טפסי מיסוי מקרקעין.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *