הנהלת חשבונות

תפקידה של הנהלת חשבונות במערכת המס בישראל 

מנהל החשבונות הוא המתפעל של המערכת הכלכלית של הארגון . תפקיד יחידת הנהלת חשבונות מתמקד בניהול הכספים הנכנסים אל הארגון ובבקרה על הכספים שיוצאים ממנו.

הנהלת חשבונות היא האחראית על הפקת חשבוניות  , הפקת  אישורי מס ואישורי ניהול ספרים , תשלום לספקים של הארגון , גביית חובות ובקרה על זרם ההכנסות של הארגון.

מלבד הניהול השוטף הנהלת חשבונות אחראית גם על הכנת תקופת דיווחים תקופתיים לרשויות המס.

בישראל תעודה לעיסוק בהנהלת חשבונות מוענקת על ידי משרד התעשייה והמסחר בהתאם לקורס ומבחן בהנהלת חשבונות. קיימים 3 סוגים שונים של הסמכה בעולם הנהלת חשבונות  

  • מנהל חשבונות סוג 1 
  • מנהל חשבונות סוג 2
  • מנהל חשבונות סוג 3

~ שירותים פיננסיים שווים לכם המון כסף ~

בדיקת ביטוחים הר הכסף החזרי מס לשכירים אתר מאמרים | מדור כלכלי 

קישור החזרי מס ללא עלות פתיחת תיק | עמלות בנקים | קישור לאיתור כספים